Alla inlägg den 30 september 2007

Av Daniel - 30 september 2007 14:57

Hej hopp!

I fredags var ett gäng lustiga lakejer ute på galej och slog klackarna i taket. Lars Demian spelade på Katalin och jag, Söt, Lirarn, Laila, Stenberg och (återuppstådd från de döda) Jacke tog tillfället i akt för att avnjuta skön musik och alkoholrusiga drycker i glada vänners lag. Egentligen skulle Mary oxå med men fick tyvärr förhinder. Kvällen började med Guitar Hero tillsammans med Stenberg (första rundan på ett par veckor), innan Laila och senare Jacke kom och vi hjälptes åt att tömma min frys på mat (och på Chorizo, damn them to hell!) Sen dök Lirarn upp och rakade av mig allt hår på skallen, innan vi gick till Katalin för att möta upp en förfriskad Malin och lyssna på Demian. Efter det följde en snabbis till GH och Max innan vi rumblade hemåt i natten. Som det så poetiskt heter. Jäkligt värt iaf.


Igår spelade United igen, tursam vinst efter Ronaldos soloprestation. Och Chelsea tappade poäng igen, oh my! Kalle och Sarah var över och vi käkade tacos och snackade skit fram till midnatt, riktigt trevligt!


Och idag fyller Söt år. Hurra, hurra! Så ikväll ska vi ut och käka på "riktig" restaurang för att fira. Men först ska jag ringa lite samtal och städa lite, lägenheten ser ut som om ett punkband bestående av elefanter spelat i vardagsrummet.


Jag funderar för övrigt på att skaffa en sån här poppis facebook, eftersom jag inser att typ alla andra har en. Fast jag vet inte om jag orkar. Är inte det bara som lunarstorm fast för vuxna? Å andra sidan, kanske vore kul att hitta några gamla vänner från förr och se vad de pysslar med, Och ha daglig kontakt med folk som bor i andra städer......vi får väl se. Motståndare till allt nytt, tills jag provar på det och blir hooked - javisst!


1. Tre av mina allra bästa vänner. Vilket gör det faktum att de ser lätt psykopatiska ut desto mer obehagligt.

2. Ett sånt där kärvänligt "med eller utan tunga?"- tillfälle

3. Nyss uppgrävd ur flyttkartongen märkt 2003 - Jacke alltså, inte Söt.

4. Jag och en käck Stenberg

5. Ett hotfullt skinhead och ett mer skräckslaget dito.

6.  Lars Demian och Söt.

7. Åh, underbart kort! Vi sprang på Jon och Jossan i GH:s trappa och överföll dem brutalt.

8. Stenberg med glansiga ögon och Delilah.

Ovido - Quiz & Flashcards