Alla inlägg den 23 september 2007

Av Daniel - 23 september 2007 02:04

Moahahahaha! Jag kände mig spontant betydligt mer ond efter att ha bytt presentationsbild. Moahahaha! Varför ser inte alla foton i diverse medier ut på det sättet? Tänk när man samlade hockeybilder som knatte och spelarna sett ut som Edgar Allan Poe. Det vore såååå värt. Eller så hade korten blivit fett förbjudna, som Garbage Pail Kids, om ni nu kommer ihåg dom.


Böcker jag vill läsa nu:


H.P Lovecraft - Call Of Cthulhu


Edgar Allan Poe : Complete Tales & Poems


Hunter S Thompson - Fear and Loathing in Las Vegas


Washington Irving (karln som skrev bland annat Sleepy Hollow under tidigt 1800-tal)


Tom Wolfe - The Electric Kool-aid Acid Test


Oscar Wilde - The Picture of Dorian Grey


Jack Huberman - 101 People Who Are Really Screwing America


Böcker jag måste läsa istället:


David Held - Demokratimodeller


Adam Przeworski - Democracy and Development



Well, there you have it. Nu vet ni precis vilka böcker jag önskar mig till min 25årsdag som inträffar om exakt (cheap plug!) två veckor och fyra dar :)


Imorrn är det United mot Chelsea, vilket kan bli ytterst spännande med tanke på omständigheterna med Mourinhos avgång och allt. Go reds, go!

Ovido - Quiz & Flashcards