Alla inlägg den 13 september 2007

Av Daniel - 13 september 2007 23:44

Ikväll har jag varit med Söt och Laila och sett Lars på Katalin. Han har ju precis släppt sin första fullängdare och hade nu releasespelning. Riktigt bra faktiskt, en av de bästa spelningar jag sett med honom. Och en jävla massa folk också, Katalin var fullt vilket måste ses som en succe! Sprang på en massa folk från förr också, vilket alltid är bittersweet. Kommer antagligen skriva mer om det någon gång längre fram, om mitt nostalgiska humör fortgår.


Och: News, news! En berusad flintskallig karl ropade på mig på spelningen: "Hey, du ser ju ut som den därna vadheterhannurå Wolf från X-men".


Tja, lite variation från the old Wolverine, gissar jag. Även om det bara var en felsägning. Men vänta bara! På lördag, tack var Der Lirer, kommer jag se ut som Lex Luthor. Typ.


/end of geekiness!

Av Daniel - 13 september 2007 01:37
Ovido - Quiz & Flashcards