Alla inlägg den 6 september 2007

Av Daniel - 6 september 2007 15:35

För första gången på evigheter är jag taggad att lyssna på lite hardcore! Final Exit kanske?


Ok, nu har jag lyssnat fem minuter och fyllt min straight edge-kvot för den här gången. Fast jävligt värt att de samplar The Young Ones (se bild) i slutet av "Punk Enough".


Rick: Look at us...fighting....bickering....like children. What's happening to us? We never used to be like this!


Viv: Oh, yes we did.


För övrigt har jag äntligen fått min lön. Vilket innebär en höst fylls av aktiviteter och spelningar:


Lars Demian 28 september på Katalin, har precis köpt biljetter.


AIK- Djurgården 24 september, tror jag det var.


Gogol Bordello 2 december, på Debaser.


Springsteen i Globen 10 december.


Oxå Lars releasespelning 13 september och Miss Li den fjärde oktober, eventuellt. Och kanske Motörhead i december. Men antagligen inte.


Oxå har jag beställt några jävligt billiga T-shirts från Interpunk. Gogol Bordello och Pogues och ett par till.


Jag kommer vara utfattig snart!

Ovido - Quiz & Flashcards