Alla inlägg den 10 september 2007

Av Daniel - 10 september 2007 16:52

För stunden är jag synnerligen nöjd med:


* Min nya, större, bokhylla i hallen, som livade upp rummet och som fyllts med politisk literatur (för att tydliggöra min elitistiska ådra) och snygga ölflaskor (för att ta ner mig själv på jorden igen.)


*  Att det bara är ca 118 timmar kvar till nästa United-match. Och förhoppningsvis följs den av en gemytlig tillställning som jag och Stenberg filat på. Tillsammans med The Usual Suspects, förstås.


* Att Springsteens nya är fett bra. Repeat gånger tio. Fast på ett sätt gör det ont i hjärtat att ladda ner den såhär i förtid. Det känns lite fel.


* En väldigt mysig helg med Söt....


* 211 000 på Sweet Child på Hard! Eleven har besegrat mästaren! Eller?


* Hela första säsongen av Little Britain för 99 spänn. Den borde anlända i morgon.


För stunden är jag mindre nöjd med:


* Att Pm-skrivandet går så fett segt. Det blir en sen natt, känns det som. Fast sen blir det en hyfsat lugn vecka.


* Att det är hela 118 timmar kvar tills nästa United-match. Hur ska jag stå ut?


* Att mitt knä varit crap de senaste dagarna. Jag ska fila av det med en smörkniv, tror jag. Eventuellt Balduran's Butterknife.


* Att någon hoppat på armstödet på min soffa, med en smärre insjunkning som följd.


* Att jag nu måste sluta det här inlägget och istället börja analysera Dahl, Phillips och Young till världens undergång. Känns det som iaf....

Ovido - Quiz & Flashcards