Alla inlägg den 3 augusti 2007

Av Daniel - 3 augusti 2007 14:02

Just a quick one...


Jag knegar på, jobbar en sjujävlans massa nätter och ser världen lite suddigt på grund av detta. Fast igår var jag ledig och hade en slags gymnasierevival med Olander inkluderandes bio (Simpsonsfilmen som var riktigt kul), Max och Guitar Hero fram till tre på natten. Riktigt värt! Målet är att klara Free Bird tillsammans på hard och över 300000 poäng på Sweet Child of Mine, vilket inte borde vara omöjligt om vi båda sätter runt 95 % av noterna. Sjukt att intresset inte sjunker!


Alan Smith såld till Newcastle. Trist, en klar favorit och varje gång jag ser målet mot Roma ler jag som en fåntratt. Men eftersom det rapporteras att Tevez är klar kanske det är lika bra, för Smudges egen skull så han får spela lite. Bra f.ö att han gick till just Newcastle som är ett lag som det är enkelt att respektera.


Nu är lunchen färdig, nästa gång ska jag försöka skriva något som intresserar någon oxå.


Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards