Direktlänk till inlägg 16 oktober 2007

....and the pool hall I loved as a kid, is now a 7-11...

Av Daniel - 16 oktober 2007 01:05

Kort, för jag måste sova inför morgondagen. Men: Spank me silly, Billy! Uppdaterad låtlista till Guitar Hero 3 inkluderar bland annat:


Social Distortion - Story of My Life

Rage Against the Machine - Bull's on Parade

Alice Cooper - School's Out

Sex Pistols - Anarchy in the UK

The Dead Kennedy's - Holiday in Cambodia

Guns N Roses - Welcome to the Jungle


plus AFI, Sabotage med Beastie Boys, The Devil Went Down to Georgia och fetmycket annat.


Bara att spela bas i Story of my Life kommer bli grymt, eftersom den har världens skönaste basslinga. Dessutom har tydligen Sex Pistols gått in i studion igen, vilket är rätt coolt och kommer att få en massa gnälliga fanboys att ropa sellout:


"Lagom till bandets 30 års jubileum har tre originalmedlemmar i det legendariska punkbandet Sex Pistols masat sig in i studio för att spela in Anarchy in the UK på nytt för att spåret ska inkluderas i det kommande Guitar Hero III: Legends of Rock."


Det här kommer lätt bli det bästa spelet någonsin. Mitt GH 2-beroende har ju mattas som tusan, men lagom till att trean släpps kommer det vara tillbaka igen. Om ni vill få tag på mig, gör det innan den 28:e då spelet släppa, efter det kommer jag försvinna från jorden ett tag. Nu ska jag gå i ide ett par veckor, hepp!


Åh, tack snälla ni som hörde av sig på min födelsedag förresten! Vet inte om mina sms-svar kom fram eftersom mobilen spelar Allan. No sweat ni som inte gjorde det, är dålig på datum jag med. Tada!

 
 
Ingen bild

Jimi

18 oktober 2007 10:50

wzup boyO!

Hade nästan förträngt att GH3 släpps snart. Har en extrem svacka just nu, väntar fortfarande på att handleden ska läka efter "The Day of Defeat".
Plingeling

 
Ingen bild

Daniel

18 oktober 2007 15:30

Shame on you, young man.
Shame on you....

Chill, boy-o!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Daniel - 6 februari 2009 18:04

Läser precis att förundersökningen mot de poliser som kläckte ur sig rasistiska påhopp i Rosengård härom månaden läggs ner. Föga överraskande, att polisen har en egen regelbok är väl känt, där man kan komma undan med lite vad som helst utan påföljd. ...

Av Daniel - 24 november 2008 01:50

Skulle precis krypa till kojs när en glödlampa tändes över mitt huvud och jag kom på att jag ju faktiskt har en blogg, vilken inte blivit uppdaterad på evigheter. Så jag tänkte skriva några rader, vilket förhoppningsvis ger mersmak och resulterar i f...

Av Daniel - 17 oktober 2008 00:28

En mustachprydd politiker i Malmö pushar för att elever hädanefter ska [url=http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3556047.ab]få betygsätta sina lärare under grundskolan.[/url] Och återigen baxnar man över dem inkompetens och naivitet som omringar ...

Av Daniel - 14 oktober 2008 22:30

Den senaste tiden har en massa komedi avhandlats. Först plöjde jag igenom alla fyra säsonger av Black Adder (Svarte Orm), vilket måste vara en av de absolut bästa serierna någonsin. Huvudkaraktären Black Adder spelas av Rowan Atkinson (innan denne gi...

Av Daniel - 8 oktober 2008 18:29

Tidigare under dagen (innan jag somnade på soffan) såg jag lite på den senaste debatten mellan Barack Obama och John McCain. Obama menade att den av republikanerna förda politiken omöjliggjort en intervention gällande folkmordet i Darfur. Det har enl...

Ovido - Quiz & Flashcards