Alla inlägg den 1 oktober 2007

Av Daniel - 1 oktober 2007 22:58

Åh, vilken underbar match jag precis sett! Har nästan glömt varför jag gillar engelsk ligafotboll efter Uniteds (spelmässigt) torftiga inledning på säsongen. Men ikväll, i brist på bättre aktivititer, slog jag på Tottenham - Aston Villa. Efter uselt försvarsspel från Hot Spurs gick Villa upp till en 4-1-ledning innan Tottenham jobbade sig tillbaka i matchen. 2-4 i 70:e, 3-4 med fem minuter kvar av Robbie Keane och kvitterat i den 93:e minuten efter ett kanonskott upp i nättaket. White Hart Lane exploderar då 40 000 åskådare vrålar ut sin glädje och trots att jag är en fanatisk United-anhängare kan jag inte låta bli att knyta näven i luften. Tottenham är ett charmigt lag, och underdog-historier kan man aldrig få nog av. Imorn spelar United mot Roma, låt oss hoppas på fler knyta nävar då!

Ovido - Quiz & Flashcards