Alla inlägg den 26 mars 2008

Av Daniel - 26 mars 2008 21:56

Jag håller för stunden på att spara ut ett C-uppsats-skägg. Får se hur hur det går, men tanken är att spara ut skägget fram till 21 maj, då uppsatsen ska vara inne. Jobbigt om uppsatsen inte blir klar i tid, då kommer jag se ut som farsan till barna Hedenhös lagom till opponeringen i höst. Det var faktiskt Lirarns mustaschplaner som kläckte iden. Lika bra att passa på med såna här grejer innan man skaffar jobb och måste se anständig ut. Tur också att jag har en väldigt accepterande flickvän!


Idag har jag brännt ut en kopia av Rock Band, den andliga uppföljaren till Guitar Hero. Tanken är att man ska spela det med tre polare, men eftersom inga vänner fanns tillgängliga körde jag det själv, och gosse, det är kul! Låtarna flyter betydligt bättre än i Guitar Hero III, som faktiskt var lite av en besvikelse, och dessutom har massor av småsaker justerats från de tidigare upplagorna. Tyvärr fuckade spelet ur efter ett 20-tal låtar, så planerna att få spela Run to the Hills och Enter Sandman grusades. Men ändå, jävlar vad kul!


Nu ska jag käka lite choklad och stryka mig i skägget. Morsning!

Ovido - Quiz & Flashcards